Світло Православ'я
    Видання Львівської єпархії Української Православної Церкви
 

Інтернет-версія газети
"Світло Православ'я"

Архів номерів

  
№4 (90)  2002 р.

Анонс номера

Зміст номера:

На півдорозі Великого Посту

Бачення гріха свого

Що Християнство принесло світові?

Перша сповідь

Підготовка до сповіді

Тільки целібат?

Наш дім

Московський вплив на Українську Церкву був дуже малий

Дитяча сторінка
На рибалці

На допомогу вчителю "Християнської етики"
Чи можу я бути вихователем?

Афера століття

Про тварин у помешканні православного християнина

Батьківський наказ

Про що розповіла вченим Туринська плащаниця

З усього світу...

 
 
 

Газета
"Світло Православ'я"

Засновник і видавець:
Львівське єпархіальне управління Української Православної Церкви.
Реєстраційне свідоцтво
КВ-975.
Виходить з 1.01.1994р.

Редакційна рада:
протопресвітер Василій Осташевський,
священик Андрій Ткачов,
Анатолій Шевченко,
Оксана Жаборинська

Адреса редакції:
79008, м. Львів,
вул. Короленка, 3.
а/с 1352

Веб-дизайн:
Олександр Денисюк
E-mail:
alexdeni@mail.ru
 

Rambler's
Top100
TopList
Від   20.1.2001

ЧИСТЫЙ ИНТЕРНЕТ - logoSlovo.RU
Від   24.1.2001


 

Львівська єпархія
Української Православної Церкви

Інтернет-версія газети `Віра і культура`
 
Спілка Православної молоді України (UKRAINIAN ORTHODOX YOUTH FELLOWSHIP)
 

 
    

З УСЬОГО СВІТУ...

“НЕ ДОПУСТИМО ВТРУЧАННЯ ЧИНОВНИКІВ У ВНУТРІШНІ СПРАВИ ЦЕРКВИ!”
- ПІД ТАКИМ ГАСЛОМ У КИЄВІ ВІДБУВСЯ З'ЇЗД
СОЮЗУ ПРАВОСЛАВНИХ БРАТСТВ УКРАЇНИ
На з'їзд, який відбувся 1 березня у Києво-Печерській Лаврі, зібралися близько 200 представників православних братств Української Православної Церкви з усієї України, гостей з Білорусії та Росії, представників Санкт-Петербурзького та Московського братств Руської Православної Церкви. Після спільної молитви благословив з'їзд та відкрив його змістовною та цікавою доповіддю архієпископ Львівський та Галицький Августин - духівник Союзу православних братств. У своїй доповіді владика Августин дав високу оцінку діяльності Союзу за минулий 2001 рік, особливо наголосивши на роз'яснювальній роботі, яку провели братчики під час візиту Папи Римського в Україну. Владика також оголосив про свою відставку з важливої посади духівника Союзу православних братств України, яку, пояснював він, не може виконувати в повній мірі, як належить, через зайнятість у Богословській комісії та діяльність на посаді Голови Синодального відділу по зв'язках із силовими структурами. У подальшому роботою з'їзду керував голова Союзу Валентин Лук'яник, який виступив із звітною доповіддю. Були учасниками з'їзду та виступили з доповідями про парламентську роботу із захисту інтересів православних віруючих народні депутати України - Катерина Самойлик, вона ж голова Українського відділу Міжнародного Фонду єдності православних народів, та голова Селянської партії України Сергій Довгань. В результаті багатогодинної плідної роботи, обміну досвідом просвітницької та організаційної роботи серед віруючих та непростих дискусій, було прийнято ряд важливих документів-звернень: “До вірних Української Православної Церкви і до органів влади про втручання у внутрішні справи Церкви”, “До засобів масової інформації у зв'язку із засиллям на телеекрані насильства й аморальності”, “До уряду України і Державної податкової адміністрації України про необхідність вироблення механізмів дії закону”, “Про внесення змін до Закону України “Про державний реєстр фізичних осіб-платників податків”, “Про припинення дискримінації з боку органів влади віруючих Української Православної Церкви”. На завершення роботи з'їзду було вироблено позицію Союзу православних братств Української Православної Церкви щодо передвиборних об'єднань та блоків з урахуванням їхньої корисності для Церкви.
http://www.orthodox.org.ua



 
ПРОТЕСТАНТИ ВОЦЕРКОВЛЯЮТЬСЯ
За повідомленням газети “Чикаго Трибуні”, група з 30 осіб, що входила в протестантську релігійну громаду міста Хиллсборо, прийняла Православ'я і в статусі оглашенних готується до свого офіційного воцерковлення, що відбудеться приблизно навесні наступного року. Отець Пітер Гиллквіст, начальник відділу місіонерської діяльності й євангелізації при Антиохійській Православній Митрополії в Америці, що перейшов у Православ'я від євангелістів в 1987 р., сказав, що відтоді до Митрополії приєдналося вже 75 протестантських громад. Зі слів одного з членів громади, фотографа Дону Рацлафа, він і його дружина відчули потребу до навернення після того, як вони прийшли до висновку, що Православна Церква збереглася такою ж, якою вона була в першому столітті. “Якщо Церква є і була саме такою, то в мене немає вибору, навіть, якщо це пов'язано з деякими незручностями”. Згідно статистичних даних, ріст пастви в Антиохійській Митрополії за останнє десятиліття минулого століття, що відбувався (і відбувається) в основному за рахунок новонавернених з неправославних конфесій, характеризується як динамічний; кількість парафій за зазначений проміжок часу збільшилася на 33%.
РАДОНЕЖ



 
ЗНАЙДЕНІ ДОКАЗИ ІСНУВАННЯ І ЗАГИБЕЛІ МІСТ СОДОМУ І ГОМОРРИ
Ізраїльські експерти погодилися з висновками англійського археолога Гремма Харриса, який заявив, що знайшов докази існування і загибелі біблійних міст Содому і Гоморри. Він вважає, що причиною загибелі став землетрус великої сили. Міста ці стояли на стику двох тектонічних плато, що рухалися в протилежних напрямках. Під час цього стихійного лиха могли загорітися скупчення метану під Мертвим морем, у результаті чого грунт Содому і Гоморри став подібним до зибучих пісків. Потім, стверджує археолог, відбулося тектонічне зрушення, у результаті якого обидва міста опустилися в море.
"Благовест-Инфо"



 
НОВИЙ АНГЛІКАНСЬКИЙ КАТЕХИЗИС:
"ГОМОСЕКСУАЛЬНІСТЬ ДАРУЄТЬСЯ ЛЮДЯМ ЗВЕРХУ"
У новому катехизисі Англіканської Церкви, написаному за дорученням архієпископа Йоркського, повністю переглядаються церковні погляди на гомосексуальність, що визнається як “дарованою зверху”.
Другий за рангом прелат Церкви Англії Девид Хоуп цілком схвалив новий катехизис. У передмові він описав його як “вищий рівень християнського способу життя”. Катехизис написаний Едвардом Норманом, каноніком і скарбником кафедрального собору Йорка.
“Гомосексуальність, - говориться в катехизисі, - це не той стан, за яким потрібно шкодувати, вона дається людям зверху і, безумовно, має свої позитивні якості”. І далі: “Християни-гомосексуали повинні і можуть знайти у своїх сексуальних перевагах елементи моральної краси, це допоможе їм ще ближче підійти до розуміння вчення Христа”.
Хоуп високо оцінив катехизис Нормана, тому що в ньому “розглядаються найважливіші проблеми сьогодення” у контексті “сталої доктрини віри”.
У відношенні до протиріч, що стосуються вчення Церкви і того, що відбувається в реальному житті, канонік Норман відмітив: “Церква продовжує вважати гомосексуальність деяким внутрішнім розладом, у той час як значне число християн є гомосексуалістами”. Річард Керкер, генеральний секретар Християнського руху геїв і лесбіянок, привітав текст катехизису, назвавши його “свіжим віянням, якого давно чекали від Церкви”.
"EHA" / Стояння за Істину



 
АДЕПТІВ "АУМ СІНРІКЕ" ВВОДИЛИ В СТАН ПСИХОЛОГІЧНОЇ ЗАЛЕЖНОСТІ
В секті “Аум Сінріке” застосовувалися методи психологічного впливу, що виробляють в адептів стійкий стан залежності від секти. Такий висновок зробив професор Федір Кондратьєв. Він очолює один з відділів Державного наукового центра соціальної і судової психіатрії ім. Сербського. Вчений провів кілька посмертних експертиз членів секти, що покінчили життя самогубством.
“Ми з'ясували, - сказав професор, - що ці люди хотіли вийти із секти, але ними керував страх: якщо вони добровільно не покінчать з собою, то з ними розправляться, і це буде набагато болючіше”.
Застосовуючи до своїх адептів методи фармакологічного, а також агресивного впливу за допомогою магнітофонних навушників, керівники “Аум Сінріке” домагалися стану, що, за визначенням міжнародної класифікації хвороб, називається “залежним розладом особистості”. За словами Кондратьєва, “це робиться для того, щоб людина не мала критичного відношення до ситуації, у яку вона потрапила, а також до того, що з нею роблять”.
Кінцева мета цілком меркантильна: робота на секту і великі грошові внески, а релігійні ідеї - лише прикриття, відзначив учений.
NTVRU.com

 

На початок сторінки