Світло Православ'я
    Видання Львівської єпархії Української Православної Церкви
 

Інтернет-версія газети
"Світло Православ'я"

Архів номерів

  
№5 (79)  2001 р.

Анонс номера

Зміст номера:

Про Вознесіння Господнє і П'ятидесятницю

Дивенъ Богъ во святыхъ Своихъ. Великомученик Георгій Побідоносець

Звір з сімома головами

Щоденник священика

Чудо зцілення

Звичаї перших християн. Аскетизм християн

Богоугодний дроворуб

Паління

Джерело святої Анни

Допомогла Почаївська ікона

Дитяча сторінка
Мученик Іоан, младенець Київський

На допомогу вчителю "Християнської етики"
Доброта і слушність

Роздуми напередодні візиту (якого могло б і не бути)

Католицизм у Сирії

Ісус чи Іісус Христос?

Правда про Фатіму

Дивенъ Богъ во святыхъ Своихъ. Життя преподобного Микити Затворника (31 січня ст.ст.)

Лікарі - угодники божі

З усього світу...

 
 
 

Газета
"Світло Православ'я"

Засновник і видавець:
Львівське єпархіальне управління Української Православної Церкви.
Реєстраційне свідоцтво
КВ-975.
Виходить з 1.01.1994р.

Редакційна рада:
протопресвітер Василій Осташевський,
священик Андрій Ткачов,
Анатолій Шевченко,
Оксана Жаборинська

Адреса редакції:
79008, м. Львів,
вул. Короленка, 3.
а/с 1352

Веб-дизайн:
Олександр Денисюк
E-mail:
tarasiy@compclub.lviv.ua
 


 

Львівська єпархія
Української Православної Церкви

Інтернет-версія газети `Віра і культура`
 
Спілка Православної молоді України (UKRAINIAN ORTHODOX YOUTH FELLOWSHIP)
 

 
    

КАТОЛИЦИЗМ У СИРІЇ

(бесіда з афонським старцем з Сирії Ісаком)

О. Гавриїл: Чи існують в Сирії інші віросповідання?

О. Ісаак: Як і в багатьох державах, так і в Сірії існує незліченна кількість релігій, включаючи і Римський католицизм.

О. Гавриїл: Як складаються відносини Церкви Православної з Римо-католицькою?

О. Ісаак: Римо-католицька Церква продовжує свої жнива. Єпископ не шкодує ні засобів, ні людей, щоб вкорінити католицьку ідеологію і збільшити свій вплив на жителів Сирії. Сумним фактом у їх місіонерських діях в Сирії є нестача толерантності з боку влади і недотримання ними рівноправності, що повинна гарантуватися православним, а також спроби навернути вірних Православної Церкви в католицизм не припиняються.

О. Гавриїл: Які відносини між православними і католиками у Вашому рідному краю?

О. Ісаак: Багато років пройшло з моменту мого від'їзду з Сирії. Але ще з тих пір мені запам'ятався один характерний епізод. Це був період зростання католицької експансії в Сирії. Між православними і католиками, а ще частіше між священиками обох віросповідань, часто виникали суперечки і дискусії.

Католицький священик прикладав немало зусиль, щоб показати свою перевагу в знаннях і довести слушність своїх поглядів. Робив він це в надії знайти прихильників серед слухачів з числа вірних Православної Церкви. На щастя, його православний побратим нічим йому не поступався і навіть випереджав його в молитвенності і гарячій вірі в Бога. На жаль, дискусіям не було кінця і вони не приносили очікуваного результату. Тоді вирішили провести експеримент з освяченою водою. При свідках з обох сторін одна пляшка води була освячена православним, а інша - католицьким священиком. Обидві пляшки були опечатані і заховані на рік.

По закінченню року представники обох сторін знову зібралися, цього разу в супроводі юрб вірних. Всі розуміли, що результати поставленого експерименту поставлять крапку на безконечних суперечках прихильників обох віросповідань.

Після перевірки цілості печаток на обох пляшках відкрили ту, вода в якій була освячена згідно з православною традицією. Вода виявилася цілком свіжою, з природним запахом. Для впевненості воду перевіряла нейтральна комісія. Потім відкупорили пляшку з водою, освяченою католицьким священиком. Подальша перевірка виявилася зайвою, тому що про якість води дав знати її гнилий запах. Результат був явним і не потребував подальших коментарів. Духовна і віроучительна перемога була на боці православних, вона незаперечно свідчила про чистоту й істинність Православ'я, так що і радість всіх православних була безмежною. На цьому вичерпала себе і міжконфесійна дискусія, католики осоромилися і їхня чисельність поступово почала зменшуватися.

Збірка “Афонское приношение”

 

На початок сторінки